Na co dzień, jako pracownicy Urtici, Lideo i Pharmalinku dbamy o zdrowie innych. Dobrze jest wiedzieć, jak dbać również o siebie, by móc realizować ten cel. Dlatego w Urtice i zaprzyjaźnionych spółkach Lideo, Pharmalink i Fundacji Urtica Dzieciom, jesień rozpoczęliśmy akcją prozdrowotną „Razem po zdrowie”.

Przez dwa tygodnie, w ramach działań employer brandingowych, korzystaliśmy z nagrań, poradników, quizów i spotkań live przygotowanych przez specjalistów. Poprawialiśmy swoje nawyki i poznaliśmy trzy główne filary zdrowego życia. W przygotowanych materiałach edukacyjnych każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Tematyka rozciągała się od zdrowego odżywiania, przez zdrowy kręgosłup w pracy, po body&positive. Znalazły się tam także tematy typowe dla poszczególnych grup − kobiet, mężczyzn, rodziców i sportowców.

Ponieważ lubimy zdrową rywalizację − akcja „Razem po zdrowie” miała w sobie element wyzwania! Po dwóch tygodniach wiedzy, poprzez quiz, zweryfikowaliśmy, kto o zdrowiu wie najwięcej. Na mistrzów wiedzy na ten temat czekały nagrody, które ułatwiają codzienne dbanie o siebie.

Ale to nie wszystko! W ramach akcji postanowiliśmy zadbać nie tylko o siebie, ale także o podopiecznych Fundacji Urtica Dzieciom. Dlatego w rywalizacji sportowej wspólnie, choć każdy osobno, pokonaliśmy ponad 150 km! Dzięki sportowym wyczynom i wytrwałości pracowników spółki: Lideo, Pharmalink i Urtica przekażą na działania statutowe Urtica Dzieciom tysiąc złotych.

W temacie zdrowia ufamy ekspertom, z którymi będąc w grupie Pelion, mamy szansę współpracować. Materiały, z których czerpaliśmy wiedzę, przygotowali dla nas: Benefit System, VaityStyle, Medicover i Lux Med. Dziękujemy Wam!