E-URTICA
PORTAL DLA KLIENTÓW URTIKI
Korzystaj z funkcjonalności platformy e-Urtica z zakresu reklamacji, logistyki oraz zarządzania.
Poznaj funkcjonalności portalu e-urtica.pl
Reklamacje
- pobieraj faktury korygujące dla uznanych reklamacji
- składaj reklamacje produktowe
- zarządzaj reklamacją
w ramach procesu jej realizacji
Logistyka
- uzyskaj wgląd w listę swoich zamówień, faktur i listów przewozowych
- sprawdzaj i eksportuj wydruki temperatury
- potwierdzaj zapotrzebowanie na środki kontrolowane
Zarządzanie
- zarejestruj konto
- zgłaszaj działania niepożądane
- wyszukuj pozwolenia na dopuszczenia leków
- skontaktuj się z administratorem portalu
Co zyskujesz dzięki portalowi e-urtica.pl?
dostęp do reklamacji
dostęp do wszystkich potrzebnych dokumentów w jednym miejscu
bezpośredni kontakt z opiekunem
cyfryzacja procesu = dbałość o środowisko
Najczęściej zadawane pytania
Numer kontrahenta to numer CKK - znajduje się na każdej otrzymanej od Urtica fakturze.
Do swojego konta możesz przypisać dowolną listę jednostek zatrudnienia. Zrób to podczas rejestracji konta, klikając w przycisk „Dodaj kontrahenta”. Jeśli posiadasz już konto i chcesz dodać do niego kolejne miejsca zatrudnienia, skontaktuj się z administratorem portalu.
Niestety, adres e-mail ma charakter unikalny. Każdy użytkownik powinien wpisać inny adres e-mail. Jest to konieczne, aby mógł m.in. otrzymywać powiadomienia w procesie rejestracji albo dokonać resetu hasła.
Tak. Pracownicy danej apteki mogą rejestrować się wpisując ten sam numer telefonu, np. przypisanego do kierownika apteki.
Podczas rejestracji wymagamy podania numeru komórkowego, ze względu na zakładaną procedurę wysyłania powiadomień do zarejestrowanych użytkowników.
Zgodę może podpisać:
- osoba uprawniona do reprezentacji podmiotu na podstawie wpisu do KRS lub CEIDG;
- osoba upoważniona na podstawie dokumentów wewnętrznych przez uprawnionych do reprezentacji na podstawie KRS lub CEIDG - wówczas prosimy o przesłanie takiego upoważnienia;
- użytkownik z rolą kierownika apteki.
Pracownik apteki ma takie same uprawnienia jak farmaceuta. Dodatkowe uprawnienia zostały przypisane do roli kierownika, który może potwierdzać zamówienia na leki cytostatyczne i psychotropowe, a także podpisywać zgody o założenie konta przez podlegających mu pracowników.
Zgodę może podpisać użytkownik, który posiada już zweryfikowane i aktywne konto z przypisaną rolą kierownika apteki.
Wyświetlając szczegóły wybranego zamówienia zyskasz dostęp do dokumentów, takich jak: faktury, korekty, WZ.
Uprawnienie potwierdzania zamówień na środki kontrolowane przysługuje jedynie użytkownikom z przypisaną rolą kierownika apteki.
Niestety, na ten moment nie ma takiej możliwości. Widoczne są jedynie numery WZ.
Zgłoszenie działania niepożądanego leku przez portal e-Urtica jest złożone skutecznie i nie wymaga już dokonywania żadnych dodatkowych czynności po stronie użytkownika platformy.
Po wyświetleniu szczegółów wybranej reklamacji zyskasz dostęp do załączników reklamacyjnych oraz listów przewozowych.
Serwis umożliwia składanie różnych typów reklamacji, podzielonych ze względu na to, czego dana reklamacja dotyczy:
- Reklamacja asortymentu nieznajdującego się na fakturze
NT – nadwyżka towaru
- Reklamacja wybranego asortymentu
BT – brak towaru
NZ – niezgodność z zamówieniem
OP – towar uszkodzony
JA – wada jakościowa
R – zwrot na prośbę klienta
PW – produkt wycofany z obrotu
SR – niezgodność serii i daty ważności
DW – zbyt krótka data ważności
BC – błędna cena
NT – nadwyżka towaru
W celu złożenia reklamacji wypełnij formularz reklamacji. Po jego uzupełnieniu iautomatycznie wygeneruje się i pobierze protokół reklamacji. Wydrukuj go i opatrz odpowiednim podpisem w celu potwierdzenia warunków przechowywania produktów. Pamiętaj, aby załączyć skan lub zdjęcie podpisanego protokołu w zakładce „Szczegóły reklamacji”.
Protokół reklamacji może podpisać farmaceuta zatrudniony w danej aptece. W przypadku reklamacji zakłądających ruch towarowy wymagany jest podpis i pieczątka kierownika apteki lub osoby działającej z jego upoważnienia. Pamiętaj, aby załączyć skan lub zdjęcie podpisanego protokołu w zakładce "Szczegóły reklamacji".
Skan lub zdjęcie podpisanego protokołu reklamacji możesz załączyć w zakładce „Szczegóły reklamacji”.