Skip to main content
MARKETING

Czasopismo „Farmakoekonomika Szpitalna”

Kwartalnik „Farmakoekonomika Szpitalna” to cenne źródło wiedzy, które od kilkunastu lat wspiera edukację farmaceutów szpitalnych.

W ramach współpracy możesz zbudować ekspercki wizerunek i zaufanie dla swojej marki, przekazując czytelnikom wiedzę na temat oferowanych produktów oraz ich zastosowania w terapii.

oferta-farmako-zdjecie-glowne-456bdd99 Czasopismo branżowe „Farmakoekonomika Szpitalna”

Dlaczego warto?

oferta-farmako-zdjecie-left-02-1cadd4ad Czasopismo branżowe „Farmakoekonomika Szpitalna”
01
EDUKACJA
Edukacja i merytoryczne przygotowanie farmaceutów to podstawa mądrych decyzji terapeutycznych.
Dzięki zrozumieniu wartości edukacji Twoje produkty mogą stać się częścią codziennej praktyki farmaceutów szpitalnych w całej Polsce.
02
PARTNERSTWO
Razem tworzymy treści edukacyjne, które nie tylko promują produkty, ale przede wszystkim wnoszą realną wartość. Stawiamy na zrównoważone połączenie promocji i nauki.
03
DOSTĘP DO
KLUCZOWYCH DECYDENTÓW
Nasze czasopismo dociera do specjalistów odpowiedzialnych za wybory leków i terapii w szpitalach, dając Ci możliwość precyzyjnego przekazu skierowanego do osób podejmujących kluczowe decyzje.
04
DŁUGOFALOWY WPŁYW
I BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI
Publikacje i reklamy to nie jednorazowe działanie – to długotrwałe budowanie świadomości Twojej marki oraz jej produktów w środowisku, które stale się rozwija i potrzebuje aktualnej wiedzy.

CO NAS WYRÓŻNIA?

18

lat na rynku

100%

zasięg szpitali w Polsce

550

prenumeratorów online

>60

wydanych numerów

1800

egzemplarzy papierowych
każdego numeru

ZAKRES WSPÓŁPRACY

Reklama produktu wraz z artykułem sponsorowanym

Twoja reklama i artykuł sponsorowany trafią do farmaceutów szpitalnych, edukując i budując świadomość.

Artykuł sponsorowany
  • Merytoryczne artykuły autorstwa ekspertów z branży farmaceutycznej lub publikacja Twojego gotowego artykułu.
  • Gwarancja wysokiego poziomu merytorycznego artykułów dzięki ścisłej współpracy zespołu z niezależnymi autorami.
  • Wsparcie graficzne i redakcyjne w dostosowaniu przesłanych materiałów i treści.
Reklama w czasopiśmie
  • Reklama w formacie A4 umieszczona w odpowiedniej sekcji tematycznej czasopisma. 
  • Projekt graficzny lub dostosowanie przesłanej reklamy. 

Możliwość wykupienia nakładu czasopisma

Wykorzystaj dodatkowe egzemplarze na konferencjach i wydarzeniach branżowych. 

Kontaktując się z redaktor naczelną czasopisma, uzyskasz informację o pakietach sponsorskich przygotowanych w celu jasnej i klarownej współpracy.

Oferta może zostać również spersonalizowana, by jak najlepiej spełniała Twoje potrzeby.

Usługa towarzysząca – portal e-urtica.pl

e-Urtica to nowoczesna platforma online zaprojektowana dla farmaceutów oraz przedstawicieli innych zawodów medycznych pracujących w aptekach, szpitalach i innych podmiotach leczniczych.

Portal umożliwia użytkownikom m.in. wyświetlanie statusów zamówień, składanie reklamacji produktowych oraz poszerzanie wiedzy.

Baner

Responsywny baner w formie grafiki na wybranej podstronie portalu e-urtica.pl

Artykuł

Publikacja artykułu sponsorowanego w dedytkowanym Module Wiedza dostępnym dla użytkowników portalu e-urtica.pl

Znaczenie czasopism branżowych w pharmamarketingu

Pobierz bezpłatny raport i dowiedz się jak dotrzeć do większości farmaceutów zatrudnionych w szpitalach dzięki jednej kampanii!
raport-pharmamarketing-eeee11fa Czasopismo branżowe „Farmakoekonomika Szpitalna”

Skontaktuj się z nami

Agnieszka-Jakubowska-content-specialist-6702987c Czasopismo branżowe „Farmakoekonomika Szpitalna”

Agnieszka Jakubowska

Redaktor naczelna kwartalnika „Farmakoekonomika Szpitalna”