Wiedza i doświadczenie

Przede wszystkim chce nam się pracować.

Jesteśmy bardzo zdeterminowani do działania oraz podejmowania się coraz to ciekawszych wyzwań.

Od 10 lat rośniemy w siłę. Będą niekwestionowanym liderem rynkowym nie poprzestajemy na tym, tylko staramy się jeszcze bardziej. To uczyniło nas liderem z ponad 53% udziałami w rynku.

jak pracujemy

Tylko w Urtica

Tylko w Urtica z jednym pracownikiem można szybko i sprawnie ustalić wiele wiążących i pilnych spraw, co sprawia, że nasza praca jest tak wydajna i sprawna.

Swoją energię czerpiemy z wysokiej kultury pracy oraz zwyczajnego, ludzkiego podejścia, które stało się naszym wyróżnikiem, a nawet przewagą rynkową.

Dzięki temu możemy pochwalić się bardzo wysoką oceną zadowolenia ze współpracy naszych klientów.

Ale to również zasługa tego, że chętnie dzielimy się swoją kilkunastoletnią wiedzą oraz zdobytym doświadczeniem.

Nasi klienci każdego dnia otrzymują od nas kompleksowe usługi, na które składają się: wiedza ekspercka oraz wysoka specjalizacja świadczonych usług.

Jak pracujemy?

jak pracujemy 1

jako Doradca

Jesteśmy najlepiej przygotowanym zespołem w kraju do obsługi przetargów ministerialnych - centralnych.

jak pracujemy 2

jako dystrybutor

Realizujemy dostawy w ciągu 24 h. Dostawy „na cito” w ciągu 2 h na terenie całego kraju. Docieramy do 100% szpitali.

jak pracujemy 3

jako Partner

Potrafimy doskonale zadbać o każdy etap procesu przetargowego, czyniąc współpracę z naszymi klientami wysoce profesjonalną, szczególnie w aspekcie biznesowym. Realizujemy przede wszystkim interes naszych klientów.

Dlaczego Urtica:

  1. Zatrudniamy najlepszych specjalistów branżowych, którzy są z nami od kilkunastu lat, co czyni nas stabilną i bardzo przewidywalną Organizacją.
  2. Posiadamy największy zespół specjalistów w kraju.
  3. Znamy perfekcyjnie rynek oraz dobrze rozpoznajemy potrzeby i oczekiwania szpitali.
  1. Potrafimy doskonale zadbać o każdy etap procesu przetargowego, czyniąc współpracę z naszymi klientami wysoce profesjonalną szczególnie w aspekcie biznesowym. Realizujemy przede wszystkim interes naszych klientów.
  2. Jesteśmy najwięksi na rynku, ale naszym atutem jest elastyczność i bardzo często niestandardowe podejście - dostosowujemy się do indywidualnych preferencji naszych klientów.
  3. Dopasowujemy lek szpitalny oraz rozwiązania do indywidualnych oczekiwań klientów.
  1. Doradzamy, jak wdrożyć lek oraz jaki model dystrybucji dobrać, aby sprostać celom biznesowym naszych klientów.
  2. Profesjonalnie i kompleksowo zarządzamy całym procesem przetargowym: od doboru asortymentu pod kątem ilościowym i jakościowym, przez dotrzymanie terminów, bezbłędność oferty, po stworzenie wygrywającej oferty.
  3. Dzielimy się swoją wiedzą. Nasi eksperci są najchętniej zapraszani do udziału w prelekcjach i seminariach branżowych.

Najważniejsze atuty Urtica:

  • Jesteśmy najlepiej przygotowanym zespołem w kraju do obsługi przetargów ministerialnych - centralnych. Jedyną, z takim doświadczeniem Firmą, którą producenci wybierają do obsługi przetargu odnośnie szczepionek.
  • Posiadamy 24 letnią wiedzę ekspercką w zakresie prawa zamówień publicznych.
  • Mamy najbardziej doświadczony zespół do obsługi rynku poza-przetargowego.
  • Nasz zespół specjalistów w pełni kontroluje i monitoruje cały rynek zamówień. Wiemy doskonale, jak przygotować się do przetargu - jakie przyjąć ceny oraz jaki model dobrać do danego przetargu.
  • Składamy rokrocznie najwięcej ofert spośród podobnych firm na rynku i najwięcej przetargów wygrywamy. Monitorujemy wszystkie przetargi, jakie realizowane są na terenie naszego kraju.
  • Kompleksowo dbamy o cały proces realizacji umów przetargowych. Zarządzamy również brakiem produktów.
  • Jako jedyni w kraju mamy zespół specjalistów dedykowany tylko do obsługi przetargów szpitalnych.
  • Najsprawniej dobieramy asortyment i kupujemy towar. Dbamy o każdy szczegół procesu dostawy tak, aby lek jak najszybciej mógł dotrzeć do szpitala
  • Najszybciej załatwiamy wszelkie sprawy formalne, co znacznie ułatwia współpracę operacyjną.
  • Każdego roku realizujemy wewnętrzne audyty, dzięki którym wzmacniamy swoje procesy. Ciągle się doskonalimy podnosząc tym samym swoje kompetencje.
e-max.it: your social media marketing partner